Levering, retur og reklamasjon

LEVERING

Alle Frank Waltons brilleglass blir slipt individuelt for deg i Oslo. Leveringstiden for bestilling på nett er ca. 14 virkedager ekskludert postens leveringstid. Progressive glass og andre spesialglass må bestilles i butikk grunnet individuelle mål. Leveringstiden for bestilling i butikk avhenger av typen glass. 

RETUR

Vi håper du blir fornøyd med dine nye briller. Skulle du likevel ønske å returnere varen til oss, ber vi deg fylle vedlagt angrerettskjema og returnere brillen til oss. I henhold til angrerettloven har du 14 dagers angrerett. Brillen må sendes i retur til oss snarest, og den må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt og uten skader. Du må selv betale for returporto og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Vi refunderer beløpet så snart vi har mottatt din retur.

REKLAMASJON

Hvis du mot formodning skulle finne feil eller mangler ved varen du har kjøpt av oss, ber vi deg skrive en e-post til sales@frankwalton.no. Ifølge forbrukerkjøpsloven må du innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen, gi beskjed til oss.

Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon, ber vi deg ta kontakt på sales@frankwalton.no.