Levering, retur og reklamasjon
LEVERING
Alle Frank Waltons brilleglass blir slipt individuelt for deg i Oslo. Leveringstiden for bestilling på nett er ca. 14 virkedager ekskludert postens leveringstid. Progressive glass og andre spesialglass må bestilles i butikk grunnet oppmåling av PD og høydemål i forhold til ditt synssenter i brilleglasset. Leveringstiden for bestilling i butikk avhenger av typen glass.
RETUR
Vi håper selvfølgelig at du blir fornøyd med dine nye briller. Men skulle du likevel ønske å returnere varen til oss, ber vi deg ta kontakt på sales@frankwalton.no eller ring oss på 957 91 877. Vi forholder oss alltid til angrerettloven ved kjøp av briller på nett, så derfor må brillen/brillene være tilbake hos oss senest 14 dager etter at du mottok den. Den må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt og uten skader. Du må selv betale for returporto. Det er også ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller om du vil bytte til en annen innfatning. Frakten på den nye varen står vi for.
REKLAMASJON
Hvis du mot formodning skulle finne feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt av oss, ber vi deg skrive en e-post en mail til sales@frankwalton.no. Ifølge kjøpsloven må du innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen, gi oss beskjed. Da følger samme prosedyre som ved retur av vare. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon, ber vi deg ta kontakt på sales@frankwalton.no eller ring oss på 957 91 877.