Vi tilbyr tre ulike linseabonnement:
1 gang/måned:
Du mottar linser fra oss en gang i måneden, og betaler for hver enkelt levering av linser. Kortet du brukte da du opprettet abonnementet belastes automatisk en gang i måneden.
Hvert kvartal:
Du mottar linser fra oss hver tredje måned, og betaler for hver enkelt levering av linser. Kortet du brukte da du opprettet abonnementet belastes automatisk hver tredje måned.
1 gang/halvåret:
Du mottar linser fra oss en gang i halvåret, og betaler for hver enkelt levering av linser. Kortet du brukte da du opprettet abonnementet belastes automatisk hvert halvår.
Endre leveringsdato
Du kan selv velge hvilken leveringsdato du ønsker i vår kundeportal.
Pause ditt abonnementet
Du kan selv velge å pause ditt abonnement hos oss, og du vil da ikke belastes for din bestilling. Fristen for å pause abonnementet før neste levering er 10 dager før oppsatt leveringsdato hos oss. Pauser du abonnementet ditt etter denne fristen vil pausingen gjelde på neste levering igjen. Hvor lenge du ønsker å pause ditt abonnement er helt opp til deg. Etter seks måneder blir abonnementet ditt automatisk avsluttet. Om du ønsker å starte opp abonnementet ditt, må du enten ta kontakt med oss eller starte et nytt abonnement.
Hoppe over levering
Om du ønsker å hoppe over en levering er det også fullt mulig. Om du for eksempel skal på ferie eller allerede har mange linser hjemme. Fristen for å hoppe over en levering er 10 dager før oppsatt leveringsdato. Om fristen for å hoppe over den neste leveringen har gått ut, vil du ikke få opp det som et alternativ i kundeportalen. Du kan da velge å hoppe over neste levering.
Oppsigelse av ditt abonnement
Du kan selv styre når du ønsker å si opp ditt abonnement. Oppsigelsen kan du enkelt gjøre selv i vår kundeportal, eller ved å kontakte butikken. Fristen for å si opp ditt abonnement er 10 dager før oppsatt leveringsdato.
Sier du opp ditt abonnementet etter denne fristen vil pausingen gjelde på neste levering igjen.
Om du ønsker å starte opp abonnementet ditt, må du enten ta kontakt med oss eller starte et nytt abonnement.
Du kan selv styre ditt abonnement ved å logge inn i kundeportalen vår HER. Du kan også logge inn i kundeportalen ved å klikke på figuren øverst i høyre hjørne (se bilde under).
Om du opplever problemer eller ønsker hjelp til å gjøre endringer i ditt abonnement kan du ta kontakt med oss på sales@frankwalton.no. Da vil vi hjelpe deg så fort vi har mulighet.